Autumn tag🍁

  

Sziasztok, srácok! Ebben a bejegyzésben egy csodálatos, őszi Taget hoztam el nektek, melyet Leah Hope Eastbrook oldalán leltem fel. Azonnal elnyerte a tetszésemet, hiszen imádom az őszt, feküdni a levelek ágyán, és mikor az  egész erdő az én csodálatos birodalmammá változik... Annál nincsen jobb. :) Mostanában rengeteg dologgal vagyok elfoglalva -tudom, hogy mindenki ezt mondja, leginkább önáltatásból-, de hamarosan bejegyzések érkeznek. Mi sem mutatja ezt jobban annál, mint hogy egyre rövidül a bejegyzések közti idő! '^O^'  Látjátok? Fejlődöm szépen, lassan. Én nem fogok a többi bloggerhez hasonulni abban, hogy elhitetem magammal, hogy mások hibájából 'nincs időm...' blogolni... Egy fenét! Hiszen imádok blogolni! Egyre kevesebb a gátlás bennem ezzel kapcsolatban, leginkább önmagammal kell megküzdenem, hogy miért nem merek blogolni. Leginkább az a baj, hogy attól rettegek: bizonyos személyek nem fogják kedvelni az írásaimat... De igazából vicces, mert ez korábban egyáltalán nem volt baj, de látjátok ez is a kamaszkori önállósodás része...! :)

1. Kedvenc dolgod az őszben?

Érdekes, de valahogy nem tudom szavakba önteni, hogy mi. Kapcsolatban azzal, hogy hullanak a fákról a levelek (milyen közhelyes, brr!) sok mindent szeretek, például azt, hogy szét lehet ugrabugrizni azokat a hatalmas hegyeket, amiket a nagyim összegereblyéz... Gonoszságom határtalan. Vagy azt a nosztalgikus, szépia  hangulatú fényt, amit átenged a délutáni lombok sora, ami pergamen színű. Minden Toll álma. Bambulni (nagy szokásom) egy rakás frissen gereblyézett levélen fekve, és gondolkodni az Élet Nagy Dolgairól... Istenem, de szeretem!

De AZ, amit KIMONDOTTAN szeretek az őszben, sajna lehetetlen szavakba önteni. Köze van az elmúláshoz, a halálhoz, de egyáltalán nem szomorú, sokkal inkább boldog értelemben... Ahogy a fény átragyog a Lombok Baldachniján... Mintha a mennyország csókja lenne az egy pillanatra, ami felsejlik, de aztán újra homályba borul. Őszintén szólva, úgy érzem, hogy az én lelki fejlődésem jelenleg az ősz stádiumában tart, és ez egyszerre ijesztő, és megnyugtató. Ijesztő, mert tudom, hogy a vége felé tartanak az inkarnációim, és nem sokszor (vagy egyáltalán nem :'D) fogok újjászületni (viszlát világ, NEM szerettelek! :)) , tehát hamarosan találkozom Istennel (hello, father!) Titeket meg itt hagylak! Egyedül! Hogy egyedül birkózzatok meg a problémáitokkal! Nem lesz őrült vihogás! Sem random benyögött angol szavak! Sem hülye paródiák az agyam (kitudja melyik, elvetemedett) szegletéből előkotorva... De az irónia marad. Az örök. Hogy majd helyettem is megröhögtessen titeket! 😉😘🤗 De... Világ egyáltalán a világ Peny néni nélkül...?

Persze jó oldala is van a dolognak: NEM LESZ TÖBB SZENVEDÉS. Kínlódás. Önpusztító gondolatok. Szomorú szavak ismételgetése magamban. Szerelmi bánat. Csak a.... HAPPINESS! PENYNESS! (Ha meghalok, komolyan mondom, megkérem Isten atyát, hogy engem NE a mennybe tegyen, ahol csak folyton énekelni kell, és sablonos dalokat dúdolni, hanem a saját világomba, hogy végre TÉNYLEG én lehessek Penyling! Az Úrnő! Higgyétek el, és nem gonoszságból mondom az angyalok felé (hiszen én is közülük való vagyok), hogy én UNNÁM MAGAM A MENNYBEN... Nekem izgalmak kellenek. Románc. Tiltott szerelem. Háborúk. Vér. Pentagon, Mission: Impossible, mármint akarom mondani, ja! Én akarok lenni az az istenszerű lény, aki a saját maga által teremtett világot irányítja! Majd küldök Nektek egy jelet, ha sikerűt!! 😉

2. Kedvenc ital?

Forró csoki, of course. Szív-ármány, szivárvány szînû szóràssal és persze JÓ SOK tejszínhabbal.

3. Kedvenc illat\gyertya?

Minden, ami kellemes! A kedvenc fűszerem\illatom a fahéj, de egyébként odavagyok a vanília (khm, khm, Abbie...), almáspite, VALAMENNYI GYÓGYNÖVÉNY, és fahéjas muffinka illatáért is. Blackthorn illatú könyves gyertya, főleg, ha Tyos (Watsooon!!😍❤😏),  az eső illata, a must illata, az édes bor illata, a finom öblítő illata, a fa illata, a fenyőgyanta illata, az élesztő illata (imádom nyersen!), a szobám illata, a KÖNYVEK illata (főleg, ha újak és a Könyvmolyképzô nyomtatta őket!) a kutyám illata, ha nedves a bundája (hihí, gazdiii!!) a szandtálfa illata, (főleg, ha Magnusé!).

4. Legjobb rúzs?

Pont beletrafáltál, Kedves! Ugyanis pont most találtam rà az IGAZIRA, így, csupa nagybetűvel. Anyukám sminkes-szekrényében kutakodni szokásom... (Mibôl lesz a cserebogár, Lyra!) , és egy szép nap, mikor színházba mentünk (a szüleim játszanak a Pezsgôs vacsorában, erről majd később beszélek... Színházkritika!),  úgy döntöttem hogy... KIFESTEM MAGAM! ITT AZ IDÔ... Jó, nyilván nem olyan pirossal dolgoztam, mint amilyen a mi Belle-ünk ajka (készül az új rész!❤), mivel kreol a bőrőm, és nem mutatott volna szépen... Így ezt a színt választottam. Mindig is tudtam, hogy a sötét\barna rúzsok tetszenek, mert vonzott a vadságuk és az, hogy egy erős, önálló nőt jelképeznek. De most jutottam el odáig, hogy használni is merjem őket. Kicsentem a pici rúzst, és voila:



5. Hidratálás?

Alapvetően nagyon érzékeny bőröm van #kristálygyerekek, de pont ezért igyekszem minél kevesebbet fertőtleníteni a kezemet ebben a csodálatos covido-időszakban. :D Alapból hülyeségnek tartom ezt a rengeteg álbiztonságot generáló pótcselekvést pl.: maszkhordást, mert a szervezetnek természetesen kell védettséget szereznie (én átestem a betegségen,és itt vagyok, boldogan!), így amikor csak lehet, elkerülöm a fertőtlenítést. Alapjáraton nem mosok gyakran kezet, így elkerülöm a tartós bőrkiszáradást. :) De ha még is nagyon szar állapotban van, akkor kenek rá egy kis Hello-Kitty krémet, ha kicserepesedik a fagyban...! :D :P

Csak én találom ezt baromi viccesnek Ty és Kit miatt?... :'D


6. Milyen színeket használsz a szemeiden?

Sajnos még nem nagyon sminkelhetem magam (my mother said: "You are too young, my little child!"), de imádok szebbnél szebb cicaeyeokat húzni magamnak, shadow palette-tel és 3D volumenű szempillaspirállal (the  beautty is a very important thing!), és emellett imádok menő, nőies, istennő-szerű arany csíkokat  húzni a szemhéjamra. Leginkább azért vonzódom ezekhez a sminkekhez, mert így tudom magamból sugározni azt a "hagy békén, nem érek rá olyan ostoba emberekkel foglalkozni, mint te"-érzést. Mármint nem az emberekkel van a bajom, hanem az olyanokkal akiknek minden vágyuk, és örömforrásuk az, hogy kifroclizzák és tönkretegyék a másik életét. Velük szoktam hideg lenni, mint a jég. :)



7. Kedvenc dal\banda\énekes, amit ilyenkor hallgatsz?

Hát öhm... Nincs konkrét. Mindent, amit egész évben! Agnes Obelt, Rhodest, Two Steps From Hell-t (hét éves korom óta szeretem❤), Aurorát, Sigridet, LP-t, Woodkidet (❤), Siát, Ruelle-t, Tommee Profittot, Evanescence-t, Disturpedet, Counterfeitet (JAMIEE!!!), The Neighbourhood-ot, Imagine Dragons-ot, Lordét... És így tovább. Ezek az előadók nagyon közel állnak hozzám, mert pontosan azt zenésítik meg, ami a legfontosabb számomra: a lelki világomat. A szélében lengedező fákat, a szerelmet, a szomorúságot és a sehova se tartozás érzését. Itt van néhány link. Egyébként pedig bármit meghallgatok szívesen ősszel, ami indie. :) ❤















8. Kedvenc őszi viselet?

Minden, ami puha-puha, és puha. Imádok MINDENT, ami kötött, vagy szőrös, hiszen róka-lélek vagyok, de nagyon jó érzés, amikor valami lágy és puha körbeöleli a testedet. Egy rakat pulcsim van, speciel azt úgy kell elképzelni, hogy egy pizsamafelsőben megyek suliba, és majdnem elalszom az órán...🤣 Annál nincs jobb, ha bevackolod magad a hájas paplanba egy dagadék pulcsiba dagadva, az alvóállatodat karolva. (Igen, büszkén beismerem: nekem még 15 évesen is: van alvókám, le sem hunyom nélküle a szemem, kisbaba korom óta.❤) De persze a sálakat is imádom, anyám szavaival élve annyim van, hogy Dunát lehetne vele rekeszteni, de csak nem bírok leállni. :) Épp mint a Bëlga énekesei. :) ;) 

9. Mivel kényezteted magad ősszel?

Amivel egész évben! Hosszas ücsörgés a kádban, lehetőleg egy jó fürdőbomba vagy habfürdő (éljen az alliteráció!) társaságában, szívem szerint limonádéval... (Az a poén, hogy nyáron forrócsokit iszom, a pincér és a családom apraja-nagyja meg csak bámul, hogy "Mit akar ez a Györmek nyáron, a plusz 38 fokban a forrócsokival?!" én meg megvonom a vállamat, hogy:"That's me.")

10. Kedvenc őszi helyszín?

Waaaa... 😖 Muszáj most erre az askre válaszolni?... Hát, jó, akkor: a Csaba park őszi sétánya... Ahol összejöttünk az exemmel... Ahol hullottak a levelek. Szép volt. Jó volt. Elmúlt. :(

Nem baj, ahogy te is mondtad már, Gwen: SOK HAL VAN MÉG A DUNÁBAN! És hát még hány szivárvány-buborék, és hájas aranyhal! Aranyhajú hal! Nagyon szépen köszönöm, hogy velem tartottatok ebben a bejegyzésben, hamarosan pedig "találkozunk" egy következő történetben, vagyis egy évzáró-tagben!
 Penylie ❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

P. A. 1. - A hidegvér forrásai

Hideaway-Rejtekhely 1. A csodás lényeg